Статті

«НІБУЛОН» ВСТАНОВИВ НОВИЙ РЕКОРД ІЗ РІЧКОВИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

Судноплавна компанія ТОВ СП «НІБУЛОН» встановила новий рекорд у перевезенні вантажів внутрішніми водними шляхами України — близько 4,3 млн тонн різноманітної продукції транспортовано за 2020/21 маркетинговий рік.

Кожного року компанія впевнено крокує назустріч Україні як морській державі та нарощує обсяги вантажів, які транспортуються водними шляхами, чим підтверджує ефективність власної глобальної стратегії.

 2020/21 маркетингового року рекордний темп було взято відразу, коли у серпні 2020-го судноплавна компанія «НІБУЛОН» транспортувала водою найбільшу кількість вантажів у розрізі місяців за весь час діяльності — більше 470 тис. тонн. Минулого маркетингового року «НІБУЛОН» перевіз внутрішніми водними шляхами 4262077 тонн різноманітної продукції, перевершивши власний результат 2019/20 МР на 11%. Для цього флот виконав 1219 баржо-буксирних рейсів.

Значно зросли перевезення Дніпром та Бузько-Дніпровсько-лиманським каналом. Судноплавна компанія продемонструвала найкращий результат за весь час роботи — це 3,8 млн тонн вантажів. Перевезення Південним Бугом сягнули позначки у 473 тис. тонн вантажів.

Нові досягнення є результатом реалізації понад 10-річної комплексної масштабної нібулонівської інвестиційної програми з відродження українських річок як транспортних артерій.

«Хочу наголосити, що метою «НІБУЛОНа» є збільшення річкових перевезень. Для цього в структурі компанії збудовано розгалужену елеваторну мережу з 27 сучасних високотехнологічних підприємств, із них 13 — річкові перевантажувальні термінали: 10 філій — на Дніпрі, 2 філії — на Південному Бузі, а також перевантажувальний термінал компанії у Миколаєві. Потужності зберігання зерна на річці становлять 1,13 млн тонн. Тобто наша зернова логістика максимально орієнтована на водний транспорт», — стисло резюмує результати інвестпрограми Сергій Калкутін, заступник генерального директора компанії з логістики.

Для досягнення накреслених задач «НІБУЛОН» відродив суднобудування та збудував найсучасніший у країні флот, який сьогодні складається із 82 одиниць різного класу та призначення. Щоб нарощувати обсяги перевезених вантажів водою, компанія збудувала судна, які можуть працювати у будь-який період року, навіть у період льодового стану.

За словами експертів компанії, вирішальним для нарощування обсягів річкових перевезень саме 2020/21 маркетингового року став комплекс прийнятих та реалізованих рішень. Це і робота зведеного 2020 року перевантажувального термінала філії «Зеленодольська» (Дніпропетровська обл.), і будівництво двох портових буксирів проєкту Т410, які замінили роботу лінійних буксирів біля підприємств та вивільнили останні для додаткових рейсів, і поповнення несамохідного флоту двома суднами проєкту NBL-91, які також відразу залучено до роботи на річках.

Також протягом минулого року компанія провела днопоглиблювальні роботи на підхідних каналах перевантажувальних терміналів на Дніпрі та Південному Бузі, у результаті чого збільшено середню завантаженість несамохідного флоту. Так, від філії «Тернівська» (Запорізька обл.) кожне несамохідне судно може транспортувати на 10% більше вантажів, а філія «Вознесенська» (Миколаївська обл.) тепер використовує судна на 12-13% ефективніше.

Не можна не згадати і про флагмана нібулонівської флотилії — самохідний 140-метровий плавучий кран NIBULON MAX. Це потужне та багатофункціональне судно неабияк вплинуло на роботу компанії. Через вивільнення частини несамохідних суден та буксирів (їхню функцію перебрав на себе NIBULON MAX) фахівці судноплавної компанії значно оптимізували роботу всього флоту, формуючи більше та ефективніше баржо-буксирні склади. До того ж із введенням в експлуатацію 140-метрового плавкрана компанія значно наростила обсяги з рейдової перевалки та повністю відмовилась від послуг сторонніх плавкранів у цьому питанні.

Завдяки роботі флоту компанії 2020/21 МР дорогами тільки Миколаївської області не проїхало 20 тис. вантажівок. Загалом на українські автошляхи не виїхало близько 180 тис. вантажівок. Саме така кількість великоваговиків не зайшла в Кременчук, Дніпро, Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Одесу та інші населені пункти країни. І це конкретний внесок компанії у збереження довкілля та українських автошляхів.

На новий 2021/22 МР «НІБУЛОН» має нові плани. Наступна висота, якої він має досягнути у водних вантажних перевезеннях —  4,5-5 млн тонн і вище. Це новий виклик, до якого нібулонівці готові. Це нова історія, яка розпочинається вже зараз.

© 2018 ТОВ "Агромедіа-Про"