Статті

ПОДИВИСЬ У ВОДУ НА СВОЮ ВРОДУ, АБО «НЕЧА НА ЗЕРКАЛЬЦЕ ПЕНЯТЬ»...

Як директорка Миколаївської обласної інфекційної лікарні оббріхує будівельників через власну недбалість.

Обсяги допомоги, наданої «НІБУЛОНом» за понад 29 років роботи школам, лікарням, дитячим садочкам, містам та селам України чималі. Сотні мільйонів гривень компанія спрямувала на покращення рівня життя простих українців у найвіддаленіших куточках країни. На кошти, надані компанією лише медзакладам Миколаєва, вона могла би створити комплексну найсучаснішу мультифункціональну клініку, в тому числі і для лікування коронавірусу.

«Ми завжди отримували сотні щирих слів подяки від тих, хто вилікувався, чиє здоров'я було врятоване завдяки нашій допомозі, — зазначають у компанії. — Адже ми там — де складно. Ми не боїмося неможливих, на перший погляд, завдань, і результат — це завжди справедлива оцінка нашого внеску та проста людська вдячність і повага».

Так було до 2020-го, коли нібулонівці вперше зіткнулися з ситуацією, що замість подяки компанію почали систематично поливати брудом. Та слід зазначити, що робить це виключно тодішня і чинна директорка Миколаївської обласної інфекційної лікарні — Світлана Федорова. Після такого грубого і спотвореного негативу нібулонівці могли би з чистою совістю зупинитися. Натомість вони відчули таку потужну підтримку медиків Миколаєва, яка вселила віру і додала сил і надалі допомагати місту. Та безпідставний утиск компанії не вщух, і в цій ситуації нібулонівці вже не можуть просто промовчати, дозволяючи чиїмось нездоровим фантазіям нашкодити репутації підприємства.

Найзанедбанішим медичним закладом Миколаївщини, і це думка майже всіх, хто потрапляв на лікування в регіоні, — була обласна інфекційна лікарня. Тож торік, оцінивши реальну небезпеку від пандемії, задля спасіння життя і здоров'я людей компанія акумулювала достатньо фінансових ресурсів і спрямувала їх на те, щоб вщент занедбану лікарню перетворити на нове сучасне медичне містечко, в якому і лікарям комфортно та безпечно працювати, і пацієнти матимуть змогу отримувати високий рівень медичних послуг. Відтак нібулонівці мусили з нуля організувати побут лікарні: вивозити сміття (у т.ч. використані шприци), відновлювати пороги, ґанки та дороги, ремонтувати огорожі, викорчовувати чагарники і пиляти дерева, створювати повноцінний дезінфекційний блок для прання та прасування речей, для якого було закуплено нові та відремонтовано наявні пральні машини. Цей величезний обсяг робіт у рекордно стислі терміни можна переглянути за посиланням: https://www.facebook.com/ oleksiyvadaturskyy/posts/ 2300944633540635. Усі, хто подивиться це відео, побачать, у якому огидному стані перебував комунальний медзаклад на початку боротьби з пандемією.

Від медперсонала і працівників лікарні нібулонівці постійно отримували схвальні відгуки і слова вдячності. Та не від керівниці лікарні Світлани Федорової, яка довела медзаклад до стану ще гіршого, ніж мають тисячі занедбаних старих виробничих об'єктів по країні. Коли «НІБУЛОН» проявив ініціативу і спрямував значні кошти на допомогу лікарні, вона не приховувала здивування, що можна так ефективно організувати відновлення лікарні. Від самого початку на будь-які пропозиції компанії з перетворення чи оновлення, вона лише говорила «дякую» і все — жодних ініціатив чи пропозицій...

І сьогодні, коли все вже зроблено, директорка у своєму фейсбучному пості нібито жалкує за часами «старенького, бідненького» відділення (вибачте за неповну цитату, але «чистим» назвати той стан лікарні язик не повертається). За чим же так шкодує пані лікарка? За смітниками, руїнами чи котельнею, за якої за газ сплачували вдвічі більше необхідного (чи, може, просто радо транжирили бюджетні кошти)?

«Пані Федорова, невже ви думаєте, що всі забули, якою лікарня була раніше?, — запитують нібулонівці. — Ми допомагали лікарні. А вийшло, що сьогодні ви фактично приватизували цей комунальний заклад: одних ви приймаєте, других — не приймаєте, третіх — ігноруєте і т.д. Існують «свої» клієнти і «блат». Скидається на вдалий бізнеспроєкт за чужий рахунок. Але якби ми не надали лікарні допомогу, у вас би такої змоги не було».

Далі «НІБУЛОН» звернувся до суті претензій, які С. Федорова перекрутила у соціальних мережах і ЗМІ, навіть не розуміючи, що принижує цим не компанію-мецената, а себе особисто, що показує справжнє обличчя власного господарювання, точніше — безгосподарності. 

«1. Кожен знає, що коли вдома потік радіатор, то для його полагодження немає потреби вимикати опалення в усьому будинку, достатньо за допомогою вентиля перекрити окремий радіатор. Натомість ваші «професіонали» ухвалили хибне рішення і відключили всі системи теплопостачання відділення, створивши додаткову аварійну ситуацію, що спричинила розмерзання теплообмінника припливної вентиляційної установки. Якби заклад мав фахового інженера, він би не припустився такої жахливої помилки. Та такого, вочевидь, у лікарні немає, і ви як керівник комунального підприємства навіть не знаєте, які системи у вашому закладі змонтовані.

  1. Якщо вода вже потекла на підлогу, слід прибрати в сухе місце меблі і речі. Але у вашому випадку меблі, що дбайливо зробив спеціально для лікарні ССЗ «НІБУЛОН», були просто кинуті у вологому приміщенні. Мабуть, для «фотофіксації жахів» — у вашому випадку що гірше, то ефектніше для публіки. А тепер ви так «переймаєтеся» цими меблями, нібито самі за них заплатили.
  2. Якщо в душовій, раковині чи унітазі немає подачі води, то справжній господар розуміє, що приміщення тхнутиме гидкою пустою каналізацією. Ця проблема вирішується просто — слід залити на трап «кухоль води». Вода розмежує каналізацію з приміщенням, і проблему усунуто. Та замість линути трошки водички, ви розповіли про цю ганьбу у пресі.
  3. Мікротріщини на стінах можуть виникати у будь-якому новозбудованому приміщенні після введення в експлуатацію, ви ж виставили це у такому світлі, ніби ось-ось завалиться будівля. Насправді ці мікротріщини з'явилися через перепад температур (умисно закрили вологе приміщення, а потім іще й відкрили вікно) або через те, що наявні там меблі виносилися по варварські. Тож знову лікбез: подібні речі виникають через незнання елементарних правил експлуатації.
  4. Керівник лікарні жаліється, що, мовляв, ніяк не могла достукатись до «НІБУЛОНа». Пані Федорова, до кого саме й у який спосіб у компанії ви або ваші підлеглі зверталися? Досить привселюдно брехати. Подія сталася 17 січня о 6:00 ранку, а гендиректор компанії дізнався про це лише 22 січня вже після завершення робочого дня, і то спочатку з Фейсбуку, а вже пізніше з вашого листа. Це підхід досвідченого маніпулятора із задатками рейдера, який починає атакувати по завершенні робочого дня в п'ятницю, коли всі вже розійшлися додому.
  5. Зараз підрядні організації ТОВ «Ремсервіс» та ТОВ «Технобазіс» власним коштом усувають ці недоліки, хоча не зобов'язані це робити. Бо гарантійне обслуговування виконується лише у випадках, коли є провина постачальника. У вашому випадку провина повністю на лікарні — ніхто безгосподарність, що спричинила аварійну ситуацію, не покриває! Така вже заведена практика».

Увесь цей бруд, що не перший місяць ллється на «НІБУЛОН», у компанії вважають за неприкритий шантаж, щоби лікарні виділили ще додаткові бюджетні кошти для додаткових спеціалістів для таких «позаштатних» ситуацій. Але можливо пані Федоровій чесніше було б написати: «я, некваліфікований керівник комунального підприємства, нічого в організації роботи не тямлю, але отримую високу заробітну плату. Інших кваліфікованих працівників (мова не про лікарів) у нас немає, тому дайте нам, будь ласка, ще одного, але вже кваліфікованого працівника, який підмінятиме мене або ж взагалі замість мене виконає всі ці виробничі завдання, а я вас буду «професійно» критикувати».

«Ви повинні зрозуміти, — звертаються до опонентки нібулонівці, — що на місці чагарників і смітників без огорожі ми створили лікарню — високотехнічне оснащене підприємство, яке потребує обслуговування кваліфікованими інженерами. 

Такі ваші «жахалки» — це спроби відволікти увагу громадськості від наявних у роботі закладу порушень. Все це вказує лише на непрофесійність (ні, не лікарів, в жодному разі!) та темні справи керівництва і технічного персоналу лікарні. А спричиненням аварійної ситуації та її наслідками повинні займатися вже правоохоронні органи...»

«НІБУЛОН» вкотре змушений звернути увагу голови Миколаївської обласної ради Ганни Замазєєвої, якій підпорядковується лікарня, та голови Миколаївської ОДА Віталія Кіма на неприпустимість такої поведінки як з боку керівника комунального підприємства, так і депутата обласної ради, адже це зрештою може спричинити, борони Боже, велике лихо.

У компанії переконані, що українцям дуже болісно чути, як нехтують таким важливим і коштовним подарунком «НІБУЛОНа» для мешканців Миколаївщини, для лікарів. На превеликий жаль, у часи пандемії непрофесійність та егоїзм можуть коштувати комусь життя. Давати волю емоціям і неконструктивному негативу безглуздо і невиправдано. «Ми дуже сподіваємось, — підсумовують нібулонівці, — що особисті амбіції нарешті відійдуть на другий план, адже найголовніше сьогодні — це життя і здоров'я Людини».

Чи почує цей заклик керівник Миколаївської обласної інфекційної лікарні?

За інф. ФБ-сторінки ТОВ СП «НІБУЛОН»

© 2018 ТОВ "Агромедіа-Про"