Статті

ДОБІГАЄ КІНЦЯ ЗВЕДЕННЯ НІБУЛОНІВСЬКОГО РІЧКОВОГО ТЕРМІНАЛА НА ДНІПРОПЕТРОВЩИНІ

Зовсім скоро аграрії Дніпропетровської та Херсонської областей відкриють для себе всі переваги співпраці з «НІБУЛОНом». Введення в експлуатацію потужного об'єкта — перевантажувального річкового термінала філії «Зеленодольська» — заплановано на середину червня.

Цього тижня всі загальнобудівельні роботи на філії «Зеленодольська» переходять у завершальну фазу. З початком літа на перевантажувальному терміналі стартує випробування всього основного обладнання.

Завдяки вчасно ухваленим ефективним рішенням щодо впровадження заходів з біобезпеки для запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 у карантинних умовах, нібулонівці разом із партнерами не просто продовжили будівництво важливого для української економіки підприємства, а й забезпечили виконання всіх робіт у заплановані терміни.

Відповідальний підхід та командна робота дозволяє вже сьогодні констатувати стовідсоткову готовність низки об'єктів нового термінала. Так, збудовано автомобілерозвантажувач (ТОВ «ЦКС-СТАЛЬ»), зведено операторську вагового комплексу (ПАТ «ПМК №132»), трансформаторну підстанцію (ФОП Кондратюк В. С.), механічну майстерню (ТОВ «НК БУД»), адміністративно-лабораторний корпус та їдальню (ТОВ «БК Інтербуд»). У приміщеннях закінчуються роботи зі встановлення необхідного обладнання, а також на фініші внутрішнє оздоблення та облаштування робочих місць.

Добігають кінця роботи і на основних об'єктах елеваторного підприємства. Спеціалісти ТОВ «Меттрансервіс» найближчими днями мають повідомити про готовність корпусу сучасної робочої вежі. А також до кінця тижня має бути зведено останній шістнадцятий силосний корпус від AGI EMEA S.R.L. (Італія).

Щодо оснащення технічним обладнанням перевантажувального термінала, то сьогодні впевнено можна говорити про те, що роботи виконано на 80%. На черзі монтаж аспіраційного обладнання в робочій вежі, автомобілерозвантажувачі та зерносховищах.

ТОВ «Січ-Енергопром» закінчує прокладання електричних мереж для забезпечення подачі живлення до всіх об'єктів майбутнього перевантажувального підприємства.

На вантажному причалі ТОВ «Тукуруй» завершило формування причальної стінки і наразі працює над надійною заливкою причальної плити.

Розпочалися й роботи з прокладання рейко-шпальної решітки під суднонавантажувальну машину британського виробника TELESTACK Ltd.

Також зазначимо, що після завершення нересту «НІБУЛОН» власними силами завершить днопоглиблення акваторії причалу площею більше 8 га та частини водного підходу до акваторії довжиною близько 1 км.

Також буде облаштовано новий додатковий судновий хід на річці Дніпро (водний підхід до акваторії причалу від суднового ходу р. Дніпро) довжиною більше 5 км, на якому задля безпеки судноплавства будуть встановлені засоби навігаційної обстановки.

Працює сьогодні компанія і над соціальними проєктами в с. Мар'янське Зеленодольської об'єднаної територіальної громади, зокрема допомагає вирішити проблему з водопостачанням у село. Так, уже проводиться заміна частини старого технічного водопроводу та розробляється проєкт на прокладання нового питного водогону. Облаштували нібулонівці й пам'ятний знак при в'їзді в село, його облицьовано плиткою.

Зведення річкового перевантажувального термінала у с. Мар'янське здійснюється за підтримки першокласних міжнародних фінансових установ — Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейського інвестиційного банку (ЄІБ), загальна вартість інвестицій становитиме $22 млн. Підприємство матиме такі виробничі характеристики: об'єм зберігання зерна — 75,2 тис. тонн, добова потужність сушарок становитиме 3,6 тис. тонн, добова потужність з відвантаження на водний транспорт — 12 тис. тонн. Загальна потужність комплексу з відвантаження — 300 тис. тонн на рік.

Річковий перевантажувальний термінал на Дніпропетровщині — ще один крок до реалізації масштабної інвестиційної програми компанії «НІБУЛОН» з відродження українських річок як транспортних артерій, адже прийнята у місцевих сільгоспвиробників продукція доставлятиметься до місця призначення саме водним шляхом, завдяки чому автомобільні шляхи України будуть додатково розвантажені на понад 12,5 тис. вантажівок щорічно.

© 2018 ТОВ "Агромедіа-Про"