Статті

«НІБУЛОН» ОБ'ЄДНУЄ УКРАЇНСЬКІ КОМПАНІЇ НАВКОЛО СПІЛЬНОЇ МЕТИ: ВІДРОДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНИХ РІЧКОВИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

«НІБУЛОН» — це справжній патріот України. Компанія, яка народилася в Україні й з успіхом рідної країни пов'язує і своє успішне майбутнє. Десять років тому «НІБУЛОН» практично самотужки взявся за відродження вітчизняного суднобудування і українських річок.

З 2009 року компанія активно реалізовує масштабну комплексну інвестиційну програму з відродження Дніпра та Південного Бугу як головних транспортних артерій України. І сьогодні «НІБУЛОН» надає нового дихання судноплавству та змінює логістичну мапу нашої країни. Але вже не самотужки. Компанії вдалося на власному прикладі довести, що розвиток річкового судноплавства має величезний потенціал та дає поштовх для розвитку суднобудування, металургійної промисловості, будівельної індустрії та всієї економіки країни. Компанія стала прикладом для інших та продовжує об'єднувати український бізнес та громадськість навколо спільної мети: відродження ефективних річкових перевезень.

«Цього року нашого полку побільшало», наголошують нібулонівці. Про створення власного флоту оголосила Група компаній «УкрАгроКом» і «Гермес-Трейдінг». На сьогодні флот групи складається з двох буксирів та чотирьох несамохідних суден. Судна вже виконують рейси, відроджуючи нашу головну водну артерію — Дніпро. Це перша українська зерноторгова компанія, яка на прикладі компанії «НІБУЛОН» взялась за створення флоту та організацію річкових перевезень сільськогосподарської продукції.

Черговий рейс флот компанії «Гермес-Трейдінг» виконав на перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» у Миколаєві. Зі Світловодського річкового термінала групи компаній до Миколаєва було транспортовано 7,7 тис. тонн кукурудзи. Найближчими днями це зерно буде відвантажено на експорт до Німеччини.

Керівництво судноплавної компанії «НІБУЛОН» на чолі з директором Олексієм Лаліним особисто завітало на судна групи компаній, що прибули до Миколаєва, і привітали екіпаж із першим рейсом на перевантажувальний термінал «НІБУЛОНа» та прийдешніми святами від усього колективу компанії.

«НІБУЛОН» щиро вітає Групу компаній «УкрАгроКом» і «Гермес-Трейдінг» з цим важливим починанням, — зазначають у миколаївській компанії. — Разом ми робимо велику справу і спільними зусиллями змінюємо нашу країну. Нам приємно бачити, що сьогодні наші партнери проходять той самий шлях, який колись пройшли і ми. Розпочавши створення своєї судноплавної компанії з придбання вживаних барж і буксирів та здобувши перший досвід, ми дуже швидко дійшли висновку щодо необхідності будівництва флоту в Україні. І тому ми дуже сподіваємось, що, отримуючи такий самий досвід, ви так само перейдете до інвестицій у розвиток вітчизняного суднобудування».

Сьогодні «НІБУЛОН» успішно продовжує активно будувати флот. Його мета — збудувати флот, який складатиметься зі 100 суден, щоби транспортувати річками 4 млн тонн зерна на рік. У найближчий період в експлуатацію буде введено вантажовідвізні самохідні шаланди, які працюватимуть у комплексі з унікальним самохідним надпотужним днопоглиблювальним судном «МИКОЛАЇВЕЦЬ» проекту СДС-15. Зараз на суднобудівному заводі компанії триває будівництво першого 140-метрового судна компанії — самохідного перевантажувача проекту П-140 із двома крановими частинами вантажомісткістю 10000 т та продуктивністю 18000 т на добу. До початку навігації в експлуатацію буде введено чотири буксири проекту POSS-115. Таким чином, нібулонівський флот поповнюється згідно до виробничої програми компанії і до кінця 2019 року складатиме вже 80 суден.

«Відродження судноплавства — це той самий, украй необхідний і надзвичайно важливий поштовх для розвитку української економіки. У відродженні українських річок ми знайдемо відповіді на більшість ключових проблем: стагнація суднобудування, заводів, збитковість вантажних та пасажирських водних перевезень у країні, стан автошляхів та багато інших. Але крім бажання бізнесу та громадськості, необхідна і воля держави, зокрема у законодавчій площині, тож компанія «НІБУЛОН» постійно виступає за ефективну взаємодію влади та бізнесу з метою їх врегулювання», — наголошують нібулонівці.

Вітаючи партнерів, Групу компаній «УкрАгроКом» і «Гермес-Трейдінг», у компанії сподіваються, що її працівники так само будуть порядними судновласниками, які бункерують свій флот у внутрішніх водах України, сплачуючи акцизний податок до українського бюджету. «Транспортуючи продукцію Дніпром, ви сплачуватиме за послуги з проходження шлюзів Дніпровського каскаду та розведення ферм мостів, рентну плату за використання водних ресурсів. Пройшовши цей шлях і набувши власного досвіду, ви зрозумієте, що без:

  • звільнення суднового пального від акцизного податку або відшкодування власнику частини вартості пального у розмірі акцизного податку, що у свою чергу відповідає міжнародній практиці та зробить недоцільним бункерування за 12-мильною зоною;
  • скасування плати за проходження суден шлюзами Дніпровського каскаду, а також за розведення ферм мостів;
  • звільнення судновласників від сплати рентної плати за використання водних ресурсів;
  • введення компенсації з Державного бюджету України першому власнику судна частини первісної вартості судна, що побудоване в Україні, та (або) частини відсотків банківської ставки за банківськими кредитами, кредитами міжнародних фінансових організацій на будівництво судна в Україні для стимулювання розвитку внутрішнього водного транспорту;
  • звільнення від митних платежів операції з ввезення на митну територію України товарів і обладнання для суднобудування, судноремонту, експлуатації та модернізації суден задля стимулювання розвитку внутрішнього водного транспорту і суднобудівної галузі

річковий флот в Україні не буде конкурентним, а значить і не будуватимуться судна.       

© 2018 ТОВ "Агромедіа-Про"