Статті

КОРАБЕЛИ «НІБУЛОНА» БУДУЮТЬ НОВІ СУДНА НА ТЛІ РОЗБУДОВИ ВЕРФІ

Наразі на суднобудівно-судноремонтному заводі тривають змагання між суднобудівниками та будівельниками. Їхнє основне завдання — одночасно закінчити зведення першого судна проекту В5000 (довжина 101 м і ширина 17 м) та будівництво необхідних для спуску суден цього проекту підйомно-спускових та відкатних доріжок.

Як відомо, сьогодні суднобудівники «НІБУЛОНа» працюють над п'ятьма новими замовленнями. Паралельно ведеться поточний ремонт несамохідних суден і обслуговування буксирів судноплавної компанії.

Перевантажувач зерна проекту П-38 «Нібулонівець-2». Спуск на воду 67-го за ліком судна компанії «НІБУЛОН» відбувся 21 грудня 2017 року. На даний час перевантажувач пришвартовано біля пірсу суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН». Натепер уже змонтовано головний розподільний щит і пульт управління судном, ведеться їхнє підключення, після чого на судно буде подано електроживлення.

Завершується монтаж і випробування загальносуднових систем, після чого розпочнеться промивка систем і підготовка до проведення випробувань механізмів судна.

У житловому комплексі судна завершується ізоляція і зашивання приміщень, йде укладання лінолеуму, каюти готуються до встановлення меблів.

Після виконання всіх добудовчих робіт, а також проведення швартовних та ходових випробувань судно буде введено в експлуатацію.

Перше несамохідне судно проекту В5000. На стапельній ділянці завершено формування кормового напівкорпусу судна, завершується очищення і фарбування приміщень сухих відсіків, ахтерпика і зовнішньої обшивки. Носовий напівкорпус сформований, на ньому завершуються зварювальні роботи, після чого він буде зістикований із кормовою частиною. Після стикування і фарбування готовий корпус судна готуватиметься до спуску на воду, який планується здійснити до середини лютого. Таким чином, на початок навігації 2018 року нібулонівський флот поповниться несамохідним судном вантажомісткістю 5000 тонн.

Друге несамохідне судно проекту В5000. Триває виготовлення секцій середньої і носової частини судна в складально-секційному цеху, секції кормовій частині підготовлені до установки на стапель. Судно планується спустити на воду у квітні поточного року.

Перший та другий буксири проекту Т3500. У цеху металообробки триває порізка та гнуття металопрокату, в збірно-секційному цеху триває виготовлення вузлів і секцій суден, завершується формування першої закладної секції першого буксира, після чого її буде встановлено на стапельне місце і розпочнеться процес формування корпусу судна. Введення в експлуатацію суден заплановано на серпень-вересень 2018 року.

Паралельно з будівництвом вантажного флоту «НІБУЛОН» продовжує реконструкцію власної верфі. Зокрема, на суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» завершується реконструкція сліпу, яка дозволить підняти на новий рівень суднобудівне підприємство та дозволить спускати на воду та обслуговувати 100-метрові судна.

На сьогодні будівництво стапельних колій №9 та 10 (відкатна) завершено на 95%. На 80% виконано і засипку основи під монолітні балки підйомно-спускових колій, довжина якої 56 м, ширина — 25 м, висота — 2 м. На виконання цих робіт завезено близько 10 тис. тонн каміння та щебеню.

Монтаж плит під спускові колії виконується унікальним плавучим краном «Святий Миколай». Вага однієї плити 18 тонн. Монтаж плит під водою здійснює бригада водолазів компанії «Гідротехмонтаж».

На 100% завершені електромонтажні роботи по укладці кабелю 6 кВт від ТП-1 до будівлі сліпу, також виконані роботи по укладці всіх кабелів від будівлі сліпу до всіх спускових лебідок у кількості 9 одиниць. Розпочато демонтажні роботи з розбирання старого складу, натомість на його місці постане сучасний склад лакофарбових матеріалів та ізоляційного обладнання.

На 95% також завершено зведення будівлі управління підйомно-спусковими та стапельними коліями, яка, як раніше зазначалося, буде стилізована під справжній буксир та, віриться, стане предметом особливої уваги гостей підприємства. Так, наразі загальнобудівельні роботи вже завершено. На черзі оздоблювальні роботи, встановлення рубки та обшивання будівлі металом.

Нагадаємо, що будівельні роботи на суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» виконують перевірені партнери компанії, такі як «НК БУД», «Гідротехмонтаж», «Южелектромонтаж», ФОП Кондратюк, ПП «Владікос», «Світлолюкс-електромонтаж», а також працівники заводу.

У планах компанії «НІБУЛОН» — звести додатково ще п'ять колій, що дасть можливість будувати та спускати на воду судна загальною довжиною до 140 м. Окрім того, з метою підвищення продуктивності стапельного майданчика суднобудівного заводу керівництво компанії вирішило придбати електрогідравлічний поворотний портальний кран LPS180 німецької компанії Liebherr-MCCTEC Rostock GmbH, що стане невід'ємною з'єднувальною ланкою між новим збірно-секційним цехом і стапелем.

© 2018 ТОВ "Агромедіа-Про"